środa, 17 września 2014

Wyzwanie 5 dni do lepszego bloga: Dzień 3: Moje hobby - Scrapbooking

Hej Kochani!
Wracam z małym opóźnieniem z trzecią notką w ramach zabawy Uli na blogu Sen Mai : 5 dni do lepszego bloga!
Tematem dzisiejszego wyzwania jest hobby! :) 




Zatem....hobby mam wiele i w związku z tym trudno mi znaleźć czas na wszystko :) 

MOJE HOBBY:

  • scrapbooking (w każdej wolnej chwili!!!! <3 span="">
  • pisanie (100 % zawodowego czasu)  
  • rysowanie (dawniej rysowałam częściej)  
  • fotografia
  • czytanie
  • turystyka! (podróżowanie to coś co kocham! Następny przystanek Poznań :)

Na pierwszym miejscu jest oczywiście SCRAPBOOKING :)  

Uwielbiam shadowboxy, layouty, torebki, kartki, mixed media, art journale, notesy, mini-albumiki, project life :)

Shadowbox (u mnie ten akurat jest ozdobą na komodzie z przydasiami :)
 

 Layout - zwykle ze zdjęciem, wymiar 30x30cm 


 Torebka papierowa :) 


Zaproszenie ślubne


Kartki na różne okazje 






Tagi mixed mediowe (Np. jako dodatek do paczuszki :)


 Art journal (Artystyczny dziennik, przechowujący wspomnienia, w którym można pozwolić sobie na całkowitą swobodę  :)



Notesy - ten akurat stworzony ze zwykłych kopert :)


Mini albumiki do kolekcjonowania wspomnień  :)




Project Life - Album na zdjęcia, tylko taki bardziej kreatywny w formie specjalnych kieszonek na zdjęcia i bibeloty :)


A tu moje ukochane! 







Image and video hosting by TinyPic

3 komentarze:

  1. Ja jestem totalnym antytalenciem jeśli chodzi o rysowanie :P No i turystyka! W sumie zapomniałam o tym napisać u siebie :P

    No i niesamowite prace! Muszę do Ciebie częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do wspólnych zainteresowań, to pokrywa się jedynie czytanie. Ale jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac, masz wielki talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace. Będę Cię obserwować :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuję za miłe słowo :)!
---
Thanks for your comment!

WAŻNE!

Zamieszczone na tym blogu zdjęcia są mojego autorstwa, jak również prace, które tworzę. Jeśli tak nie jest - wyraźnie to zaznaczam.
Wszystkie zdjęcia oraz wytwory chronione są prawem autorskim.

Nie wyrażam zgody na jakiekolwiek kopiowanie tych zdjęć lub pomysłów.

Archiwum bloga

Szukaj na tym blogu